Vorm volgt uit inhoud

"A design is good if you want to lick it", zei Steve Jobs ooit. En daar had hij een punt. Een goed design maakt dat je de inhoud tot je wilt nemen. Je wilt lezen, kijken, voelen of ervaren. Of het nu gaat om een interaction design voor je website, een gloednieuwe huisstijl of een opfrisser van je logo: vorm volgt uit inhoud.

Frisse blik op merkstrategie en huisstijl

Bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl kijken we daarom goed naar het karakter van je organisatie. Welke mensen werken er? Welke waarden delen jullie? Wat wil je voor je klanten betekenen? Hoe presenteren je concurrenten zich en onderscheiden jullie je? Deze karakterschets vormt de basis voor ontwikkeling van logo, huisstijl en merkstijl. Zodat je aangenaam bent verrast hoe goed je nieuwe huisstijl bij je past.

Infographics, verpakkingslijn, magazines

Het centraal stellen van de inhoud geldt ook voor alle andere designproducten die Robert en Rademaker maakt. Infographics, bijvoorbeeld, die in één oogopslag complexe informatie helder overbrengen. Een nieuwe verpakkingslijn die past bij de gewenste positie in het winkelschap. Of een corporate magazine dat keer op keer met nieuwe inhoud inspireert. Door de inhoud centraal te stellen, krijgt het product zijn allerbeste vorm.


Meer weten? Bekijk enkele cases of bel Robert Claassen op 040 – 235 01 52.